مشاوره روانشناسی رایکو

مشاوره روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و نوجوان ، ازدواج و طلاق ، مشاوره جنسی به صورت تلفنی

مشاوره روانشناسی رایکو

مشاوره روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و نوجوان ، ازدواج و طلاق ، مشاوره جنسی به صورت تلفنی

مشاوره روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره کودک و نوجوان ، ازدواج و طلاق ، مشاوره جنسی به صورت تلفنی

  • ۰
  • ۰
تفاوت و ویژگی های زنان و مردان
تفاوت و ویژگی های زنان و مردان

آیا شما تاکنون به تفاوت ها و ویژگی های بین مردان و زنان توجه کرده اید؟ زوجین هر چقدر هم که در شرایط مشابه با یکدیگر رشد کرده باشند و نقاط مشترکی با یکدیگر داشته باشند باز هم تفاوت خیلی بزرگی بین آنها وجود دارد که این تفاوت اصلی همان جنسیت می باشد. شاید اغلب شما عبارت مردان مریخی و زنان ونوسی را شنیده باشید و این سوال برایتان پیش بیاید که آیا واقعا بین زنان و مردان به این اندازه تفاوت وجود دارد؟ تفاوت های بیولوژیکی زنان و مردان کاملا مشهود می باشد. محققان تلاش کرده اند تا با استفاده از ساختار های مغزی تفاوت های بین زنان و مردان را به خوبی شناسایی کنند تا بسیاری از مردم که باورهای غلط و اشتباهی از این تفاوت ها دارند با واقعیت های این موضوع آشنا شوند. ما در این نوشتار سعی داریم برخی از این تفاوت هایی که بین ویژگی های زن و مرد وجود دارد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و چناچه بیا خواندن مطالب ذیل سوالاتی در این زمینه داشتید می توانید با مرکز مشاوره خانواده تلفنی،رایکو – تماس خاصل فرمایید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.   

برخی از تفاوت ها و ویژگی های بین آقایان و خانم ها 

مغز زنان و مردان تفاوتی هایی دارد که نمی توان این تفاوت ها را بزرگ نامید زیرا محققان بخش های مختلف مغزی زنان و مردان را مورد بررسی قرار داده اندو در آخر متوجه شده اند که هیچ تفاوت هایی بین بخش های مغزی آنها وجود ندارد به غیر از این مورد ما در این بخش از مطالب ما به شما برخی از این تفاوت ها و ویژگی های بین زنان و مردان را بیان می کنیم.

زنان نسبت به مردان عاطفی تر هستند:

از تفاوت های عمده میان مرد و زن همین عاطفی بودن زن می باشد بخاطر همین موضوع زنان هم از مردان انتظار دارند که مانند خودشان باشند مثلا زنان اغلب تاریخ تولد همسر، تاریخ روز عقد و مکان آشنایی و … را به خاطر دارند و در این روزها برای همسران خود کادو هم تهیه می کنند حال زمانی که این خانم با یک شوهری روبرو شود که نسبت به این مسائل بی اعتنا و یا فراموشکار است احساس می کنند که همسرشان هیچ علاقه ای به آنها ندارد. 

تفاوت و ویژگی های زنان و مردان

دستور دادن در ذات مردان وجود دارد:

از همان کودکی زنان با پیشهاد دادن صحبت می کنند به این صورت که در بازی های خود در کودکی هم این جملات را به کار می برند که میای خاله بازی کنیم، در حالی که مردان از همان کودکی به صورت امری و دستوری صحبت می کنند مثلا در کودکی در بازی های خود می گویند توپ را بیانداز، پس می توان گفت که دستور دادن در ذات آقایان وجود دارد. 

ارتباطات اجتماعی و صحبت کردن برای زنان اهمیت بیشتری دارد:

معمولا خانم ها با دور هم جمع شدن با دوستان خود درباره مسائل زیادی صحبت می کنند که این کار باعث می شود استرس و ناراحتی هایشان را تخلیه کنند از این رو می توان گفت که تمایل به صحبت کردن و داشتن ارتباطات اجتماعی برای زنان بسیار اهمیت دارد.

منبع : تفاوت و ویژگی های زنان و مردان

مرکز مشاوره خانواده تلفنی - رایکو - بیماری وسواس چیست؟ راه های درمان وسواس فکری و عملی - بیماری اوتیسم چیست؟ علائم بیماری اوتیسم و روش های درمان آن در کودکان - سوالات مشاوره قبل از ازدواج - انواع ترس در کودکان و علائم و راه کارهای درمان آن - عوامل موثر پرخاشگری و راهکارهای کنترل آن - آسیب و پیامدهای استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و اینترنت - دلایل بروز لکنت زبان در کودکان و بزرگسالان و درمان آن - تکنیک های یادگیری زبان بدن - اختلال دو قطبی چیست ؟ - افسردگی پس از زایمان - قانون جذب عشق چیست؟ - تک فرزندی، مزایا و معایب آن - راهکارهای تقویت امید به زندگی - طلاق عاطفی چیست؟ - روش های موثر برای غلبه بر استرس سخنرانی - تاثیر مشاوره جنسی بر روابط زناشویی - علائم بیش فعالی و درمان آن - علائم و آسیب های بلوغ زودرس در دختران و پسران - علل شکاک بودن همسر - آسیب های دروغ و راه های درمان دروغگویی - مصرف ترامادول چه آسیب ها و عوارضی دارد؟ - عوامل و صدمات ناشی از حسادت - دلایل و علت همجنس گرایی - علائم کمبود اعتماد به نفس در نوجوانان و راه های تقویت آن - انواع سبک های فرزندپروری - دلایل و عوامل موثر بر همسرگریزی - دلایل شب ادراری در کودکان - بررسی شخصیت افراد درونگرا و برونگرا - دلایل عصبانیت خانم ها در دوران قاعدگی - دلایل پرحرفی در کودکان چیست؟ - با سوالات جنسی کودکان چگونه برخورد کنیم؟ - تفاوت و ویژگی های زنان و مردان

  • ۹۷/۰۷/۱۸
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی